Bizim Menu

Lifestyle Yazı: Sürpriz Kutu Postası





Uzun zamandır blogla ilgilenemiyordum, evet. Özlettim kendimi :) Koşturmaca, iş güç derken beni en iyi bloggerlar anlayacaktır, bir şeye düzenli zaman ayırmak, istikrarlı olmak çok zor.

Belki birkaç hafta daha yazamayabilirdim bu arada. Ama dün karşılaştığım bir site beni harekete geçirdi ve bunun hakkında yazmalıyım dedim.

Dünyanın her yerinde yıllardır subscription box kavramı hakim. Yani aylık abone olunan kutular. Bunların Türkiye'de bir versiyonu yoktu -taa ki dün gördüğüm yeni oluşuma kadar.

Subscription box dediğin kişiye özeldir, sizin zevklerinize huylarınıza bakarak size sürpriz kutu hazırlarlar. Bunların kategorileri olabilir, yani sadece kozmetik üzerine veya kitap ve dergiler üzerine olabilir kutular. Önemli olan size özel olmasıdır, ki sürprizin bir anlamı olsun.

İşte Baykuş Postası da bu kişiye özel sürpriz kutu kavramını Türkiye'ye getiren çiçeği burnunda tazecik bir oluşum. Hemen kendilerine abone olup denemek için sabırsızlanıyorum. Benim için ne hazırlayacaklar acaba?
Baykuş temalı olmalarına da bayıldım, sanki Harry Potter'dan bir şey mi çağrıştırıyor ne?

Ha bir de kendilerinden kutu alanlar arasında kitaplaşma ve mektuplaşma kardeşliği kurmuşlar ki fikre resmen bayıldım. Kutu aldıktan sonra ona da katılacağım kesin bir kitap kurdu olarak.

Merak edenler, Baykuş Postası'nı buradan ziyaret edebilirsiniz. 

Yeni lifestyle yazılar ve yemek tarfleriyle yeniden buluşacağız. Keyifli haftasonları!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Çekinme çekinme. Yorum yap.